2012-09-20

...

néha azzal fel tudnak húzni az emberek, hogy mit keresnek az én... világomban

nem is beszélek senkivel aki új
amikor tesó megkérdezte tőlem te itt új vagy, mondom annyira új, mintha újra születtem volna vagy valami hasonló, nemtudom, nem voltam olyan állapotban, hogy képes legyek megjegyezni a dolgokat (kurva becher nem kellett volna)
na szóval az utolsó akivel beszéltem, az odaült az asztalomhoz egy volt kommandós, én fejezem be a kávémat, rákérdeztem a tetkóira, meghívott a hétvégi házába vagy ott lakik, de ott őt mindenki ismeri, csak menjek be a kocsmába és kérdezzek rá
na mindegy dumálgattunk arról vagyis hát inkább ő beszélt, hagytam beszélni (feri bácsi nem beszél ha nem kell) és elmondta hogy ő ejtőernyővel ugrott, fú má nem tudom melyik lőfegyver a kedvence, de amikor kalasnyikovra tereltem a szót, akkor h ja, természetesen, meg a fehér tigris, de arról nem tudok mit mondani, én is csak hallottam róla
nem dumáltunk sokat, utána mindenki ment a dolgára

néha összefutok így ilyen emberekkel, akikkel ritkán fut össze az ember (mármint én)
mint az az ex-légiós, akinek a bérletre kiadott házában mentem hogy nem kell-e segíteni a gáztűzhellyel, az kicsit kényelmetlen pillanat volt, senki nem szólt semmit

vagy horvátországban, hogy attól kellett félnünk, hogy csónakozás közben nehogy lelőjék a fejünket (este)

vagy amikor a Rijeka utáni alagút utáni kanyarban lefulladt a kocsi bal oldalon a szakadék meg a hegyek (itt mát nem volt tenger, de nem tudom mert nem nagyon volt időm nézelődni az idegességtől) és mondom a barátnőmnek maradjon a kocsiban mert a autoklubban akarják tudni a kilométerszámot vissza kell mennem megnézni és ki tudja ki áll meg, aztán jövök vissza egy tetkós kopasz fazon állt ott rövidgatya, cigi mint aki két börtön között van vagy valami friss veterán aki élvezi a háborúskodás után a nyugdíjat, aztán kiderült hogy jófej, térképet húzott elő végül lementünk a kanyar után volt egy megálló és aztán kocsival az utánfutón az autómentő elvitt minket a szervizébe, a ventillátort nem tudta megjavítani, a víz végig felforrt fél óra után (de ez már egy másik történet)

soha nem tudod kibe futsz bele, de nagyon sok mindent meg lehet állapítani egy pillanat alatt. azt úgyis érzi az ember ha valami nincs rendben. arra nem szabad rákérdezni, de más témából érintve levágható a hangból, a szemből, és a kimondott szóból... ne azon járjon az agyad, hogy hogyan merre, hanem az, hogy végtelen az időd, végtelen a fájdalmad és két másodperc az élet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése