2012-04-03

...

éjfélkor fölhívott a luxemburgi benzinkúton. a harmadik szerelmem. úton Hollandiába.

aki Bubunak hívott.

nem beszélhetek róla, de annyit talán mondhatok, h nővér. azért is jártam egy időben Bécsben a máltai követséghez meg Stéyerben az a híd és folyóág a városban hattyúkkal kis bevásárló-utcák

...ahova nem vezet gps
majdnem betemette a betonkockákkal egy gép a kocsimat
nem gyúrtam el senkit
biciklistát majdnem elkaptam
előtte koccantam
utána ki is cseréltem a fékeket
kicsúsztam vizes úton
nem kaptam el a betontömböket a sztrádán
végig a sávon
meg a keze nyomát viseli de ezt ő soha nem ismeri el
minden hajnalban arra ébredtem, h Kutyák!
minden nap szívtam
cigi a parkban a kutyával
a zázracny dom
ahol a rendőrkutyák megzavarodtak mert annyi szét volt szórva
a srác aki port árult aztán hamis személyivel kapták el de megúszta
a rohadt sinek
az a sördobálós punk-koncert
a temetők
a tó ahova cigánylány fulladt bele lóval
az újvári lakás
a strici meg a kurvák
a sztyíhacskák
a dupla szivárvány
a komáromi fürdő, trencianske teplice, dudince
az a ladánybene koncert
lienka

štastný nový rok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése