2020-12-06

evilágon

csak ami volt az lesz ec pecc nincs kecmec teccesz nem teccesz rajtam nem találsz órát, nem hordok láncot, nincs rajtam tinta. sebhely van rajtam, az ujjamon, a térdemen, a szemem mellett. volt a szivem felett, is. a kezemen ciginyomok, véremben ciklotronix. meg a hofman. volt a komisz. hajtman ajde maan. rajta van mint a lemezen a lézer. nem éri föl ezer ésszel. készszer készszer kockaszor négyzet az izet azt érzed amit szeretel azt szagolod és azt látod mit megélsz ha meg akarod élni hogy az unokádnak mesélsz és tudod ki a legigazibb paraszt mi szemedből könnyet fakaszt nem csak bokáid éred az araszt na azt volt balaszt nincs pénzben nem mérhető a kincs ha stoppolsz csak ints és tolom a gázt szenyezek jobbra balra mintha a koromért fizetnének és cigiér sz.pnának a nénik sokan voltak már úgy ahogy én voltam hogy azt éreztem az utolsó szalmaszálba kapaszkodok hogy nincs miért vagy nem lesz miért hogy ez a napom az utolsó hogy nem számít de mindig kiderül hogy számít, véletlen nem fölösleges, mind rossznál van rosszabb. nem mindegy hogy para vagy nyugalom, pária vagy szám kivetett, minden ott dől el mi hogyan fogadjuk el. van akik kidőlnek két jó szótól és van akikből úgy kell kihúzni egy jó szót. hol az ki neked egy személyben. merre jártál szép életemben. egy Nap ragyogott felettünk, egy világon evilágon voltunk mi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

szivedből szólj