2013-08-11

...

minden bizonyság és kétség ellenére

mint a kapukopogtatás. mint a fütykörészés. mint az éjjel 10 törött sörös öveg. mint a sztrádán következő megállón lesz e vécé. vagy apró az alpoki kávéautomatába. vagy szkunk a némóban. nem, ez már nem lemez. ez már nem is manó.

ami ma megy az a dzsamaika. minden más csak utánzat. nem a real macKoj mint ruhámon a adidasz.
aj hogy mennyit nevettem rajta amikor azt hittem megszabadultam tőle. én adhattam volna tanácsokat a pszihiátricskámnak. és még csak a felit se mondtam el neki. nem mintha én nem lennék egy egyszerű eset. én még a legjózanabb őrült vagyok akit ismerek és aztán egy-két őrültet ismerek meg felismerek nem mintha nem lenne egyből látható és levágható két. másodperc. alatt.
a tudomány nem ott kezdődik. ott végződik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése