2013-07-05

...

amikor 3-4-ig vitatkoztunk, néha táncoltunk, főleg egymás idegeire mentünk, ... temetőbe jártunk, keresztül-kasul mindenféle termálokba, de főleg a visszatérő helyeinkre, ahol soha se jött össze jó hangulatban (az csak egy volt, a Müller-koncert pozsonyban), és ha belegondolok, a végére majd minden helyhez kötődött már rossz emlék is, veszekedés... összezörrenés, faképnél hagyás, telefonon külön beszélés, érted, a legvégén beküldött az üzletbe, hogy hozzak neki jégkrémet, amikor már ő kérte el tőlem a telefonszámom, de akkor is már csak rosszízű sms-eket kaptam, még elmentem hogy rendbehozzuk, szóval bementem, látom hogy nincs az, amit mondott, kimegyek, hogy megkérdezem tőle, hogy akkor melyik jégkrém a választékból, ő valakivel telefonál. persze megleptem, egész úton leugattam, ő meg játszotta a megértő macskát. egy rossz vicc. sportot űzött abból hogy kiborítson. amit folytatott azután is hogy már hivatalosan befejeztük (igaz, másik sráccal nem is lehetne nagyon zsarolni ha nem lenne vége). na mindegy, jó volt szép is volt elég volt.

két hétnél hosszabb ideig ritkán voltam együtt a párommal. ez az én szívfájdalmam. nem történt meg ez velem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése